fredag 20 november 2009

Positivitet!



Jag vet, jag vet, jag är en dålig bloggerska. Men vad kan jag säga. Jag har haft fullt upp. Det händer massa positivt just nu och jag bara väntar på att det ska hända någotsom vänder hela min värld upp och ner. För så brukar det ju vara menar jag. Jag kan säga att skolan har varit kämpig och jag har haft funderingar på att hoppa av . Men jag fixade det och vände det negativa till positivt och nu är jag back on tracks! Just idag har jag lämnta in min omtenta. Mitt första U/Ig någonsin, helt sjukt! Men nu när jag skrev om så kändes allting bätte och jag börjar förstå att jag lär mig saker.

Jag har blivit vald till info- och webbansvarig i KomMedia också, vår studentförening. Så nu sköter jag och en tjej som heter Clara hemsidan och ser till att information kommer ut till alla behöriga tillsammans med vår "praktikant" Linda :) Eller vi har inte kommit igång ännu. Vi blev valda i onsdags. Och det känns riktigt riktigt roligt!

Dessutom känns det som att mitt program blir bättre och bättre och jag börjar hitta passionen för att skriva igen. Härligt! Just nu är jag inne på att bli webbredaktör på någon rolig tidning eftersom det innefattar en massa roliga saker som jag älskar!

Vad annars? Ja mamma håller på att flytta och har panik på mej. Det är jobbigt! Men jag måste ta skolan i första hand så är det bara. Hoppas att det blir bättre sen. Sen en massa andra roliga saker , men jag tänker inte räkna upp allt.
Men jag kan säga att jag mår bättre än på länge! :)

Och vet ni vad jag har gjort? Jag har gått och blivit rödhårig! OCH JAG ÄLSKAR DET! Bilder kan komma efter helgen om det hinns.
Nehe, nu ska jag packa. Helgen ska nämligen spenderas med min bästa vän i hela världen! KRISTINA FREDLUND! Hon har flyttat dit för att bli lärare den galningen. Men aja , jag skriver när jag hinner. Min(a) läsare får ha överseende med det.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar